Bij een nalatenschap zijn nl. veel partijen betrokken zoals de uitvaartondernemer, de notaris, de boedelruimers, de financiële adviseur, de banken enz. Ieder ‘doet zijn eigen ding’ maar niemand heeft het overzicht. FindiPlus is voor u de verbindende schakel. Wij regelen de werkzaamheden bij de nalatenschap. Wij regisseren, organiseren en coördineren en nemen u de werkzaamheden uit handen daar waar nodig. Zo kunt u zich rustig concentreren op het rouwproces met familie en vrienden.
De erfgenamen wacht vaak een omvangrijke klus. Er moet veel geregeld worden na de uitvaart, van de dagelijkse bankzaken tot de erfenis. Men voelt zich verantwoordelijk en is belast met de afwikkeling van de nalatenschap. Men is niet vertrouwd met de materie en zoekt praktische hulp. Wij helpen u met raad en daad, gewoon bij ú thuis. Wanneer u wilt dat wij nabestaandendiensten voor u gaan verrichten dan vindt allereerst een intakegesprek plaats. We bekijken bij dit gesprek samen met u de situatie en nemen puntsgewijs met u door wat er allemaal moet gebeuren. Na deze inventarisatie bepaalt u of, en zo ja, wat u zelf wilt gaan doen en wat wij voor u gaan verzorgen. We leggen alle afspraken en te verrichten diensten schriftelijk vast in een opdrachtdocument. Dat schept duidelijkheid. Het eerste oriënterende gesprek is gratis en verplicht u tot niets. Wanneer u naar aanleiding van dit gesprek besluit om van onze dienstverlening gebruik te maken, dan krijgt u een opgave van de totale te verwachten kosten en onze diensten. Zodat u van tevoren weet waar u aan toe bent en niet voor verrassingen komt te staan. De tarieven zijn redelijk en toegankelijk. Door onze ervaring en expertise zorgen wij voor gemak en rust. Wij kunnen u niet alleen veel tijd besparen, maar vaak ook geld. Wij weten de weg en hebben goede contacten met diverse dienstverleners. En we zorgen er natuurlijk voor dat u niet te veel erfbelasting betaalt.
Inventarisatie van uw wensen
Vastleggen afspraken
Voortgang bij de afhandeling
In de loop van het hele proces houden we u op de hoogte van onze vorderingen en overleggen waar nodig met u. We houden daarbij zoveel mogelijk rekening met uw wensen. Wij belasten u zo weinig mogelijk zodat u uw aandacht op andere zaken kunt richten.
Iedere situatie is anders. U kunt het beste een afspraak maken per telefoon of e-mail (info@ervenplus.nl) voor een oriënterend vrijblijvend gesprek, gewoon bij u thuis.
En hoe zit het met de kosten?